Bizə qoşulun:
RU
Əsas səhifəTez-tez verilən suallarASAN imzam olan mobil nömrəmi və ASAN İD-mi qeyd edirəm, lakin ATB Business internet-bankçılıq xidmətinə daxil ola bilmirəm. Hansı səbəblərdən xidmətə daxil ola bilmirəm?

ASAN imzam olan mobil nömrəmi və ASAN İD-mi qeyd edirəm, lakin ATB Business internet-bankçılıq xidmətinə daxil ola bilmirəm. Hansı səbəblərdən xidmətə daxil ola bilmirəm?

-Xidmətə daxil olma zamanı yaranan problemlərin müxtəlif səbəbləri ola bilər.əsas səbəblər aşağıdakılardır;
-Daxilolma zamanı ASAN İmza nömrənin səhv qeyd edilməsi;
-Nömrənin balansında kifayət qədər vəsait olmaması;
-ASAN İmza sertifikatının həmin təşkilata aid olmaması;
-ASAN sertifikatın biznes sertifikatı deyil fərdi istifadə üçün nəzərdə tutulması.

İstəyimiz mükəmməl olmaqdır!
Xidmət və məhsulları inkişaf etdirməyimiz və Sizə özəl təkliflər hazırlamağımız üçün
onlayn sorğunu keçməyinizi və ya istəklərinizi qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Bu sayt istifadəçilərə maksimum rahatlıq yaratmaq üçün cookie fayllar və digər bənzər texnologiyalardan istifadə edir. Saytdan istifadəyə davam edərək Siz cookie faylların istifadəsinə razılıq vermiş olursunuz.