Bizə qoşulun:
RU
Əsas səhifəTez-tez verilən suallarATB Business internet-bankçılıq xidmətinə SMS OTP vasitəsi ilə daxilolma zamanı şifrəmi dəfələrlə səhv yığmışam bloka düşüb. nə etməliyəm?

ATB Business internet-bankçılıq xidmətinə SMS OTP vasitəsi ilə daxilolma zamanı şifrəmi dəfələrlə səhv yığmışam bloka düşüb. nə etməliyəm?

– Xidmətə daxil olmaq üçün şifrənizi 3 dəfə səhv daxil etdiyiniz zaman istifadəçi profaylınız avtomatik olaraq bloklanır.İstifadəçi profaylınızı blokdan açmaq üçün Bankın çağrı mərkəzinə müraciət edərək xidmətə qoşulma zamanı qeyd etdiyiniz məxfi kod sözü bildirməlisiniz.Daha sonra sizə SMS ilə müvəqqəti şifrə göndəriləcək və siz yeni şifrə təyin etməli olacaqsınız. Əlavə olaraq siz bankın filial və şöbələrinə də müraciət edə bilərsiniz.

İstəyimiz mükəmməl olmaqdır!
Xidmət və məhsulları inkişaf etdirməyimiz və Sizə özəl təkliflər hazırlamağımız üçün
onlayn sorğunu keçməyinizi və ya istəklərinizi qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Bu sayt istifadəçilərə maksimum rahatlıq yaratmaq üçün cookie fayllar və digər bənzər texnologiyalardan istifadə edir. Saytdan istifadəyə davam edərək Siz cookie faylların istifadəsinə razılıq vermiş olursunuz.