Bizə qoşulun:
RU
Əsas səhifəTez-tez verilən suallarMobil nömrəmi daxil etmişəm, lakin “Müştəri tapılmadı” məlumatı əks olunur, nə etməliyəm?

Mobil nömrəmi daxil etmişəm, lakin “Müştəri tapılmadı” məlumatı əks olunur, nə etməliyəm?

ATB360 mobil tətbiqində qeydiyyatdan keçmək üçün, bankın müştərisi olmağınız və mobil nömrənizin bank bazasında qeyd olunması tələb olunur.

Problemin aradan qaldırılması üçün tətbiqdə açılan səhifədən sizə rahat əlaqə vasitəsini seçərək banka müraicət edin.

Əlaqə: (012) 945 və ya WhatsApp (055) 7770 945

İstəyimiz mükəmməl olmaqdır!
Xidmət və məhsulları inkişaf etdirməyimiz və Sizə özəl təkliflər hazırlamağımız üçün
onlayn sorğunu keçməyinizi və ya istəklərinizi qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Bu sayt istifadəçilərə maksimum rahatlıq yaratmaq üçün cookie fayllar və digər bənzər texnologiyalardan istifadə edir. Saytdan istifadəyə davam edərək Siz cookie faylların istifadəsinə razılıq vermiş olursunuz.