RU

atb360

müasir və sadə mobil bank ilə gəlir və xərclərinizi rahatlıqla idarə edin!

atb360 – istifadəsi mümkün olan yeni mobil bank tətbiqidir

 

bu rahat və güvənli tətbiq 24/7 bank işlərinizin sadə həllinə çevriləcək

artıq daha çox kateqoriya üzrə ödənişlər
dövlət büdcəsinə, sığorta, xeyriyyə, təhsil, bələdiyyə və digər ödənişlər
artıq daha çox kateqoriya üzrə ödənişlər

xüsusiyyətləri

Sürətli qeydiyyat
Sürətli qeydiyyat
Mobil nömrə və kart məlumatlarını daxil edərək tez zamanda qeydiyyatdan keçin
Tək toxunuşla daxil olun
Tək toxunuşla daxil olun
Tətbiqə Face ID və ya Touch ID biometrik metodu ilə rahatlıqla daxil olun
Sadə bankçılıq
Sadə bankçılıq
Bank əməliyyatlarını banka gəlmədən, istənilən yerdə həyata keçirin
Tam nəzarət
Tam nəzarət
Kart üzrə əməliyyatların tarixçəsini izləyin, kartlarınız haqda məlumat alın və bütün əməliyyatları nəzarətdə saxlayın
Ani köçürmələr
Ani köçürmələr
İstənilən kartı şablon olaraq qeydə alın və köçürməni bir neçə toxunuşla həyata keçirin
Əsas prioritet təhlükəsizlikdir
Əsas prioritet təhlükəsizlikdir
Kartın PIN-kodunu dəyişmək, kartı istənilən vaxt bloka salmaq və ya çıxarmaq imkanı

istifadəyə elə indi başlayın!

1
Tətbiqi yükləyin

atb360 tətbiqini App Store və ya Google Play-dən mobil telefonunuza yükləyin.

2
Qeydiyyatı keçin

Mobil nömrənizi və nömrənizə göndərilən OTP kodu daxil edərək təsdiqləyin. Daha sonra kartınızın məlumatlarını doldurun və yadda saxlayın.

3
Hesabınız yaradıldı

Hesabınız hazırdır! Tətbiqə daxil olmaq üçün şifrə yaradın. Daha rahat giriş üçün isə “Daha çox” bölməsindən Touch ID və ya Face ID biometrik metodunu aktiv edin.

4
Hazırdır!

Artıq bank əməliyyatları smartfonunuzda!

sual-cavab

atb360 tətbiqinə daxil olmaq üçün istifadə etdiyim şifrəmi unutmuşam. Yeni şifrə təyin edə bilərəm?
Bəli, yeni şifrə təyin etmək üçün tətbiqə daxil olmalı və "Şifrəni unutmusunuz?" sualına toxunmalısınız. Daha sonra kartınızın məlumatlarını müvafiq hissədə qeyd edərək yeni şifrə təyin edə bilərsiniz.
itmiş bank kartımı tətbiq vasitəsilə bloklaya bilərəm?
bəli, tətbiqdə müvafiq kartı seçib Kartı bloklamaq seçimini edərək itmiş kartınızı dərhal bloklaya bilərsiniz. Tətbiq vasitəsilə həmin kartı blokdan çıxartmaq da mümkündür. Kartı, daha sonra "Kartı blokdan çıxart" bəndini seçin.
mobil nömrəmi daxil etmişəm, lakin “Müştəri tapılmadı” məlumatı əks olunur, nə etməliyəm?
atb360 mobil tətbiqində qeydiyyatdan keçmək üçün, bankın müştərisi olmağınız və mobil nömrənizin bank bazasında qeyd olunması tələb olunur. Problemin aradan qaldırılması üçün tətbiqdə açılan səhifədən sizə rahat əlaqə vasitəsini seçərək banka müraicət edin. Əlaqə: (012) 945 və ya WhatsApp (055) 7770 945
atb360 tətbiqi ilə Bank xidmətləri üzrə tariflər barədə məlumat almaq olar?
Bəli, tətbiqdə yerləşdirilmiş tariflər bölməsindən istifadə edərək, tariflərlə tanış ola bilərsiniz.
İstəyimiz mükəmməl olmaqdır!
Xidmət və məhsulları inkişaf etdirməyimiz və Sizə özəl təkliflər hazırlamağımız üçün
onlayn sorğunu keçməyinizi və ya istəklərinizi qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Bu sayt istifadəçilərə maksimum rahatlıq yaratmaq üçün cookie fayllar və digər bənzər texnologiyalardan istifadə edir. Saytdan istifadəyə davam edərək Siz cookie faylların istifadəsinə razılıq vermiş olursunuz.