köçürmə yaratmışam, banka göndərilib, lakin "emal olunur" statusdadır. Kimə müraciət etməliyəm?
yaratdığınız köçürmə "emal olunur" statusdadırsa, həmin ödənişin bank tərəfindən icraya qəbul edildiyi, qanunvericiliyə və bankdaxili qaydalara əsasən baxıldığı mənasını ifadə edir.Bu prosesə müəyyən zaman sərf edilir.Həmçinin xidmət saatlarından kənar yaradılmış köçürmələr növbəti iş günü icra edildiyi üçün "emal olunur" statusda qala bilər. Köçürmə xidmət saatları daxilində "emal olunur" statusda olduğu zaman müəyyən müddət gözləməli daha sonra isə sizə xidmət göstərən filiala müraciət edə bilərsiniz
ödəniş etmişəm,ödəniş tapşırığında sənədin icra edilməsi tarixi bank tərəfindən qeyd edilməyib. İcra tarixinin qeyd edilməməsinə səbəb nədir?
yalnız "İcra edildi" statusda olan ödənişlərə icra tarixi qeyd edilir. Əgər köçürmə icra edilmədən öncə ödəniş sənədini yükləmək istəsəniz, bu zaman sənəddə bank qeyd olmayacaq.
ödənişi səhv yığmışam, hal-hazırda "emal olunur" statusdadır, nə etməliyəm?
ödəniş "emal olunur" statusda olduğu zaman, vaxt itirmədən sizə xidmət göstərilən filiala müraciət edərək səhv ödənişin ləğv edilməsinə nail ola bilərsiniz
ödənişi səhv yığmışam, artıq bank tərəfindən icra edilib, nə etməliyəm?
ödənişlər tərtib edilən zaman diqqətli olmalı və rekvizitlərdə səhvə yol verilməməlidir.Ödənişlər imzalandıqdan və bank tərəfindən icra edildikdən sonra ləğv edilməsi mümkün deyil.Lakin səhv yığılmış və icra edilmiş ödənişlə bağlı bankın çağrı mərkəzinə müraciət edə bilərsiniz
əməkhaqqı ödənişi etmək istəyirəm, əməkdaşın hesabı siyahıda yoxdur, nə etməliyəm?
əməkdaşın əmək haqqı hesabı əməkdaşların siyahısında tapılmırsa siyahını yenilə düyməsi sıxılmaqla əməkdaşların siyahısı yenilənməlidir. Əgər problem siyahı yeniləndikdən sonra da davam edirsə bu zaman sizə xidmət göstərilən filiala müraciət etməlisiniz
köçürməni imzalamışam, lakin uzun müddətdir ki ödənişin statusu “Banka göndərilməsi gözlənilir”dir.Köçürmə hansı səbəbdən banka göndərilmir?
köçürmənin “Banka göndərilməsi gözlənilir” statusda qalmasına səbəb köçürmə etmək istədiyiniz hesabda kifayət qədər vəsaitin olmamasıdır
köçürmə etmək istəyirəm, lakin köçürmə etmək istədiyim hesabı görmürəm, səbəb?
- Köçürmə etmək istədiyiniz hesabın görünməməsi səbəbləri fərqli ola bilər. Əsas səbəblər aşağıdakılardır:
- Hesab bağlanmış ola bilər;
- Xarici valyutada köçürmə tərtib edən zaman milli valyutada olan hesabların əks olunmaması səbəbindən ola bilər;
- Hesablar üzrə aktiv sərəncamların olması səbəbindən ola bilər
bu bankda bir neçə şirkətin hesablarını idarə edirəm. Bütün şirkətlərimi atb business internet-bankçılıq xidməti ilə bir istifadəçi üzərindən istifadə edə bilərəm?
bir istifadəçi profaylını qeydiyyatdan keçirməklə bir neçə şirkətinizi bir arada idarə etmək mümkündür.Nəzərə alın ki, siz yalnız səlahiyyətləriniz çərçivəsində hər bir şirkət üzrə əməliyyat apara biləcəksiniz
atb pos mobil tətbiqində hansı əməliyyatları apara bilərəm?
internet bankçılıq xidməti vasitəsi ilə aşağıdakı əməliyyatları icra edə bilərsiniz:
- Öz hesablarınız arasında köçürmələr
- Bankdaxili köçürmələr
- Ölkədaxili köçürmələr
- Ölkəxarici köçürmələr
- Nağdsız konvertasiya əməliyyatları
- ƏDV və digər büdcə ödənişlərinin icra edilməsi
- Mövcud bank hesablarının nəzərdən keçirilməsi və idarə edilməsi
- Hesablardan çıxarışların əldə edilməsi
- Kreditlər və depozitlər barədə məlumatların nəzərdən keçirilməsi
- Əmək haqqı ödənişlərinin icra edilməsi
- Bank ilə güvənli e-məktub mübadiləsi
- Əməliyyatların statusunun nəzərdən keçirilməsi
- Valyuta məzənnələrinin real vaxt rejimində izlənməsi
- Köçürmə əməliyyatlarının şablonlarının yaradılması
atb business internet-bankçılıq xidmətində hansı əməliyyatları apara bilərəm?
internet bankçılıq xidməti vasitəsi ilə aşağıdakı əməliyyatları icra edə bilərsiniz:
- Öz hesablarınız arasında köçürmələr
- Bankdaxili köçürmələr
- Ölkədaxili köçürmələr
- Ölkəxarici köçürmələr
- Nağdsız konvertasiya əməliyyatları
- ƏDV və digər büdcə ödənişlərinin icra edilməsi
- Mövcud bank hesablarının nəzərdən keçirilməsi və idarə edilməsi
- Hesablardan çıxarışların əldə edilməsi
- Kreditlər və depozitlər barədə məlumatların nəzərdən keçirilməsi
- Əmək haqqı ödənişlərinin icra edilməsi
- Bank ilə güvənli e-məktub mübadiləsi
- Əməliyyatların statusunun nəzərdən keçirilməsi
- Valyuta məzənnələrinin real vaxt rejimində izlənməsi
- Köçürmə əməliyyatlarının şablonlarının yaradılması
atb business internet-bankçılıq xidmətindən istifadəni dayandırmaq üçün nə etməliyəm?
xidmətdən istifadəyə müvəqqəti dövr üzrə və yaxud ümumiyyətlə xitam vermək üçün müvafiq Ərizə formasını banka təqdim etmək lazımdır
atb business internet-bankçılıq xidmətində istifadəçi üzrə bəzi məlumatları dəyişdirmək,yeniləmək istəyirəm. Nə etməliyəm?
istifadəçi üzrə məlumatları dəyişdirmək üçün müvafiq Ərizə formasını sizə xidmət göstərən filiala müraciət edərək doldurmalı və təqdim etmək lazımdır
atb business internet-bankçılıq xidmətinə SMS OTP vasitəsi ilə daxilolma zamanı şifrəmi dəfələrlə səhv yığmışam bloka düşüb. nə etməliyəm?
xidmətə daxil olmaq üçün şifrənizi 3 dəfə səhv daxil etdiyiniz zaman istifadəçi profaylınız avtomatik olaraq bloklanır.İstifadəçi profaylınızı blokdan açmaq üçün Bankın çağrı mərkəzinə müraciət edərək xidmətə qoşulma zamanı qeyd etdiyiniz məxfi kod sözü bildirməlisiniz.Daha sonra sizə SMS ilə müvəqqəti şifrə göndəriləcək və siz yeni şifrə təyin etməli olacaqsınız. Əlavə olaraq siz bankın filial və şöbələrinə də müraciət edə bilərsiniz
ASAN imzam olan mobil nömrəmi və ASAN İD-mi qeyd edirəm, lakin atb business internet-bankçılıq xidmətinə daxil ola bilmirəm. Hansı səbəblərdən xidmətə daxil ola bilmirəm?
-Xidmətə daxil olma zamanı yaranan problemlərin müxtəlif səbəbləri ola bilər.əsas səbəblər aşağıdakılardır;
-Daxilolma zamanı ASAN İmza nömrənin səhv qeyd edilməsi;
-Nömrənin balansında kifayət qədər vəsait olmaması;
-ASAN İmza sertifikatının həmin təşkilata aid olmaması;
-ASAN sertifikatın biznes sertifikatı deyil fərdi istifadə üçün nəzərdə tutulması
atb business internet-bankçılıq xidmətinə SMS OTP vasitəsi ilə qoşulma zamanı tələb olunan şifrəmi unutmuşam, nə etməliyəm?
хidmətə daxil olmaq üçün şifrənizi unutmusunuzsa bu zaman, Bankın çağrı mərkəzinə müraciət edərək xidmətə qoşulma zamanı qeyd etdiyiniz məxfi kod sözü bildirməlisiniz.Daha sonra sizə SMS ilə müvəqqəti şifrə göndəriləcək və siz yeni şifrə təyin etməli olacaqsınız. Əlavə olaraq siz bankın filial və şöbələrinə də müraciət edə bilərsiniz
atb business internet-bankçılıq xidmətinə qoşulma hansı müddətə icra edilir?
хidmətə qoşulma, müvafiq Ərizə forması və sənədlər təqdim edildikdən sonra 3 iş günü ərzində icra edilir.
atb business internet-bankçılıq xidmətinə qoşulmaq üçün hansı sənədlər tələb olunur?
хidmətə qoşulmaq üçün müvafiq Ərizə forması, xidmət ilə bağlı müqavilə və səxsiyyəti təsdiq edən sənədlər tələb olunur
imza səlahiyyəti olmayan şəxsi atb business internet bankçılıq xidmətinə qoşa bilərəm?
istənilən şəxsi xidmətə qoşmaq mümkündür. Həmin şəxs İmza etmək (aparılan əməliyyatları təsdiqləmək və icra üçün banka yönləndirmək) səlahiyyəti istisna olmaqla digər funksiyalardan yararlana bilər
ATB POS tətbiqi üzrə xidmət haqqı tutulurmu?
xeyr, tətbiq üzrə heç bir ödəniş tələb olunmur
SMS OTP vasitəsi ilə, atb business internet bankçılıq xidmətindən istifadəyə görə məndən xidmət haqqı tutulacaqmı?
SMS vasitəsi ilə birdəfəlik istifadə üçün nəzərdə tutulan kodların əldə olunmasına görə Bank tərəfindən xidmət haqqı tutulmur. SMS-lər ödənişsizdir
SMS OTP vasitəsi ilə, atb pos xidmətinə qoşulmaq üçün xarici nömrədən istifadə etmək olarmı?
хidmətə SMS OTP-dən istifadə edərək qoşulmaq üçün, SMS vasitəsi ilə şifrələrin əldə edilməsi məqsədi ilə xarici mobil nömrədən istifadə etmək olar
SMS OTP vasitəsi ilə, atb business internet bankçılıq xidmətinə qoşulmaq üçün xarici nömrədən istifadə etmək olarmı?
хidmətə SMS OTP-dən istifadə edərək qoşulmaq üçün, SMS vasitəsi ilə şifrələrin əldə edilməsi məqsədi ilə xarici mobil nömrədən istifadə etmək olar
ASAN İmzam yoxdursa, atb pos xidmətindən istifadə edə bilərəm?
“ASAN İmza” mobil identifikasiya aləti olmadan xidmətdən istifadə edə bilərsiniz. Lakin, tərtib etdiyiniz köçürmələri imzalamaq (xidmət daxilində apardığınız əməliyyatları təsdiq edərək banka icra üçün yönləndirmək) üçün mütləq “ASAN İmza”dan istifadə etməlisiniz
ASAN İmzam yoxdursa, atb business internet bankçılıq xidmətindən istifadə edə bilərəm?
“ASAN İmza” mobil identifikasiya aləti olmadan xidmətdən istifadə edə bilərsiniz. Lakin, tərtib etdiyiniz köçürmələri imzalamaq (xidmət daxilində apardığınız əməliyyatları təsdiq edərək banka icra üçün yönləndirmək) üçün mütləq “ASAN İmza”dan istifadə etməlisiniz